Obsah stránky
Oznámení o možnosti převzít písemnost - Tomáš Kovářík
Submenu
Městský úřad Klatovy Odbor výstavby a územního plánování
pracoviště Balbínova 59
Spis. zn.: |
OVÚP/3673/17/Ma |
||||
Č.j.: |
OVÚP/1390/20/Ma |
||||
Vyřizuje:: |
Ing. Marytová |
||||
Tel.: |
376 347 354 |
||||
E-mail: |
jmarytova@mukt.cz |
||||
Datum: |
14.2.2020 |
VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA
OZNÁMENÍ O MOŽNOSTI PŘEVZÍT PÍSEMNOST
Městský úřad Klatovy, odbor výstavby a územního plánování, jako stavební úřad příslušný podle § 13 odst. 1 písm. c) zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů (dále jen "stavební zákon"), a jako místně příslušný stavební úřad na základě USNESENÍ podle § 131 odst. 4 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „správní řád“) Krajského úřadu Plzeňského kraje, odboru regionálního rozvoje ze dne 24.5.2017 č.j. RR/1981/17, právní moc dne 29.6.2017, v souladu s ustanovením § 190 odst. 1 stavebního zákona a § 179 odst. 1 správního řádu podle ustanovení § 26 zákona č. 71/1967 Sb., o správním řízení (správní řád) oznamuje, že písemnost oznámení ze dne 13.2.2020 č.j. OVÚP/1335/20/Ma může adresát Tomáš Kovářík, Koterovská č.p. 1172/83, Lobzy, 326 00 Plzeň 26, jako účastník řízení vedeného u zdejšího správního úřadu, převzít každý pracovní den, tj. od pondělí do pátku, v době:
Pondělí a středa od 8,00 do 17,00 hodin
Úterý od 8,00 do 16,00 hodin
Čtvrtek od 8,00 do 15,30 hodin
Pátek od 8,00 do 14,30 hodin
na Městském úřadu v Klatovech, odboru výstavby a územního plánování, Balbínova ulice č. 59/I, Klatovy, č.dv. 1.07.
Písemnost se doručuje podle ustanovení § 26 odst. 1 zákona č. 71/1967 Sb., o správním řízení z důvodu neznámého pobytu adresáta – v místě bydliště adresát není znám.
Patnáctým dnem po vyvěšení se písemnost považuje za doručenou.
Ing. Pavel Boublík v.r.
Vedoucí odboru výstavby a územního plánování
Toto oznámení musí být vyvěšeno po dobu 15 dnů na úřední desce MěÚ Klatovy.
Vyvěšeno dne: .............................. Sejmuto dne: ....................................