Výběrové řízení na místo úředníka/úřednice odboru vnitřních věcí – odd. evidence obyvatel, občanských průkazů a cestovních dokladů

Město Klatovy

zastoupené tajemníkem

vyhlašuje výběrové řízení

na místo úředníka/úřednice odboru vnitřních věcí – odd. evidence obyvatel, občanských průkazů a cestovních dokladů

 

Pracovní náplň:

  • Komplexní výkon agend na úseku občanských průkazů, cestovních dokladů a evidence obyvatel.

 

Platové zařazení:

  • 9. platová třída v souladu s nařízením vlády č. 564/2006 Sb. a 222/2010 Sb., ve znění pozdějších předpisů.

 

Požadavky na odbornou způsobilost:

  • Středoškolské vzdělání s maturitou.
  • Znalost příslušné legislativy.
  • Výhodou praxe ve veřejné správě.
  • Trestní, občanská a morální bezúhonnost.
  • Organizační dovednosti.
  • Flexibilita a zodpovědnost, iniciativa a samostatnost při řešení úkolů.
  • Znalost práce na PC.
  • Řidičské oprávnění skupiny B.

K přihlášce se připojí tyto doklady:

  • Životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech.
  • Výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce.
  • Ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

 

Předpokládaný nástup: únor 2025

 

Písemné přihlášky doručte nejpozději do 15.11.2024 na adresu:

Městský úřad Klatovy

k rukám Mgr. Michaela Nového

nám. Míru 62

339 01 Klatovy

Obálku označte „Výběrové řízení OVV“.

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu a v případě většího počtu přihlášených provést předběžný výběr vhodných uchazečů.

 

Klatovy 24.10.2024

 

Mgr. Michael Nový

pověřen výkonem

funkce tajemníka