Obsah stránky
Výběrové řízení na místo úředníka/úřednice odboru vnitřních věcí – odd. evidence obyvatel, občanských průkazů a cestovních dokladů
Submenu
Město Klatovy
zastoupené tajemníkem
vyhlašuje výběrové řízení
na místo úředníka/úřednice odboru vnitřních věcí – odd. evidence obyvatel, občanských průkazů a cestovních dokladů
Pracovní náplň:
- Komplexní výkon agend na úseku občanských průkazů, cestovních dokladů a evidence obyvatel.
Platové zařazení:
- 9. platová třída v souladu s nařízením vlády č. 564/2006 Sb. a 222/2010 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
Požadavky na odbornou způsobilost:
- Středoškolské vzdělání s maturitou.
- Znalost příslušné legislativy.
- Výhodou praxe ve veřejné správě.
- Trestní, občanská a morální bezúhonnost.
- Organizační dovednosti.
- Flexibilita a zodpovědnost, iniciativa a samostatnost při řešení úkolů.
- Znalost práce na PC.
- Řidičské oprávnění skupiny B.
K přihlášce se připojí tyto doklady:
- Životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech.
- Výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce.
- Ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Předpokládaný nástup: únor 2025
Písemné přihlášky doručte nejpozději do 15.11.2024 na adresu:
Městský úřad Klatovy
k rukám Mgr. Michaela Nového
nám. Míru 62
339 01 Klatovy
Obálku označte „Výběrové řízení OVV“.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu a v případě většího počtu přihlášených provést předběžný výběr vhodných uchazečů.
Klatovy 24.10.2024
Mgr. Michael Nový
pověřen výkonem
funkce tajemníka