Obsah stránky
Odbor vnitřních věcí (OVV)
Submenu
Umístění odboru:
nám. Míru 62, (Balbínova 59 - odd. evidence obyvatel, občanských průkazů a cestovních dokladů)
Vedoucí odboru: Ing. Rostislav Klemsa
Kontakty:
| Aušprunk Karel | autoprovoz | 376 347 453 | kausprunk@mukt.cz | 
| Beštová Věra | EO, OP, CD | 376 347 141 | vbestova@mukt.cz | 
| Červená Šárka | vedoucí oddělení matriky | 376 347 269 | scervena@mukt.cz | 
| Hrebeňová Renata | podatelna, ohlašovna pobytu | 376 347 205 | rhrebenova@mukt.cz | 
| Janda Jiří | podatelna - doruč. zásilek | 376 347 205 |  | 
| Jandová Jindřiška Bc. | přestupky, stížnosti | 376 347 211 | jjandova@mukt.cz | 
| Urbanová Eva | podatelna, ohlašovna pobytu | 376 347 204 | eurbanova@mukt.cz | 
| Turhobrová Marie Mgr. | přestupky, stížnosti | 376 347 270 | mturhobrova@mukt.cz | 
| Kislingerová Stanislava | EO, OP, CD | 376 347 143 | skislingerova@mukt.cz | 
| Klemsa Rostislav Ing. | vedoucí odboru | 376 347 209 | rklemsa@mukt.cz | 
| Kovářík Karel Bc. | přestupky | 376 347 267 | kkovarik@mukt.cz | 
| Kučerová Věra Bc. | EO, OP, CD | 376 347 145 | vkucerova@mukt.cz | 
| Lorenc Milan Ing. | vedoucí oddělení informatiky | 376 347 341 | mlorenc@mukt.cz | 
| Nocarová Vendula Bc. | vidimace, legalizace, matrika | 376 347 271 | vnocarova@mukt.cz | 
| Ruhsam Petr Ing. | civilní ochrana, krizové řízení | 376 347 161 | pruhsam@mukt.cz | 
| Slováčková Lenka | hlavní pokladna | 376 347 210 | lslovackova@mukt.cz | 
| Šestáková Michaela | recepce, vidimace, legalizace, Czechpoint | 376 347 188 | msestakova@mukt.cz | 
| Soběhartová Zdeňka | EO, OP, CD | 376 347 148 | zsobehartova@mukt.cz | 
| Štraser Jindřich Ing. | informatik | 376 347 286 | jstraser@mukt.cz | 
| Vítovcová Soňa | matrika | 376 347 268 | svitovcova@mukt.cz | 
| Vajgert Zbyněk | správce budov | 376 347 450 | zvajgert@mukt.cz | 
| Wirth Vladimír | informatik | 376 347 347 | vwirth@mukt.cz | 
| Zahálková Lenka Bc. | EO, OP, CD | 376 347 149 | lzahalkova@mukt.cz | 
| Zeman Josef | správce budov a tržiště | 376 347 203 | jzeman@mukt.cz | 
Kancelář starosty - kontakty:
| Burešová Miloslava | sekretariát místostarosty (Ing. V. Chroust. a Bc. Pavel Strolený) - nám. Míru 62 | 376 347 232 | mburesova@mukt.cz | 
| Jakubcová Miluše | personalistika | 376 347 248 | mjakubcova@mukt.cz | 
| Kudryová Ivana | sekretariát starosty | 376 347 213 | ikudryova@mukt.cz | 
| Götz Kateřina Mgr. | právnička města | 376 347 217 | kgotz@mukt.cz | 
| Tománek Jiří | vedoucí kanceláře starosty | 376 347 216 | jtomanek@mukt.cz | 
| Zedlová Jitka | sekretariát místostarosty (Ing. Martin Kříž) - Vídeňská 66 | 376 347 277 | jzedlova@mukt.cz | 
| Kheil Petr Ing. | vnitřní kontrola | 376 347 274 | pkheil@mukt.cz | 
Rozsah činnosti odboru:
- zabezpečuje technicky chod celého úřadu, údržbu budov 62/I, 63/I, 66/I, 130/V, správu tržnice,
- vede inventarizaci majetku úřadu,
- vede přestupkovou agendu, spolupracuje s ostatními odbory úřadu podle charakteru přestupku,
- vede ohlašovnu (trvalý pobyt),
- v souladu s ust. § 12 zák. č. 133/2000 Sb. o evidenci obyvatel ruší údaje o místu trvalého pobytu
     - Město Klatovy nepřebírá běžnou korespondenci pro občany, jimž byla na základě zrušeného údaje o trvalém pobytu přidělena úřední adresa ohlašovny - Klatovy, nám. Míru 62. Tato adresa slouží pouze jako evidenční údaj a nelze ji pokládat za adresu pro doručování korespondence. Město Klatovy není ze zákona povinno takovou korespondenci přebírat a uchovávat. Město Klatovy přebírá pouze oznámení o uložení zásilky a výzvy s poučením. Doporučujeme občanům, kteří mají trvalý pobyt na adrese ohlašovny, aby doručování zásilek řešili přímo s Českou poštou.
 
 
- Město Klatovy nepřebírá běžnou korespondenci pro občany, jimž byla na základě zrušeného údaje o trvalém pobytu přidělena úřední adresa ohlašovny - Klatovy, nám. Míru 62. Tato adresa slouží pouze jako evidenční údaj a nelze ji pokládat za adresu pro doručování korespondence. Město Klatovy není ze zákona povinno takovou korespondenci přebírat a uchovávat. Město Klatovy přebírá pouze oznámení o uložení zásilky a výzvy s poučením. Doporučujeme občanům, kteří mají trvalý pobyt na adrese ohlašovny, aby doručování zásilek řešili přímo s Českou poštou.
- provádí pokladní operace, vybírá správní poplatky,
- zabezpečuje matriční činnost, vidimaci a legalizaci,
- zajišťuje přípravu a provádění svatebních obřadů,
- organizuje vítání občánků,
- zabezpečuje záležitosti požární ochrany obce a sborů dobrovolných hasičů
- zabezpečuje úkoly na úseku civilní ochrany a krizového řízení a úkoly vyplývající ze zákona o integrovaném záchranném systému,
- spolupracuje s osadními výbory v integrovaných obcích,
- provozuje kontaktní místo Czechpoint
- zabezpečuje organizaci voleb, sčítání obyvatel, referenda,
- zajišťuje příjem a rozdělování veškeré došlé a odeslané pošty,
- zajišťuje vyvěšování písemností na úřední desku MěÚ,
- zabezpečuje agendu obecně prospěšných prací,
- vykonává státní správu na úseku evidence obyvatel, občanských průkazů (OP) a cestovních dokladů (CD)
- zabezpečuje informační systém MěÚ,
- vede agendy související s autoprovozem včetně organizace školení referentských řidičů
- zabezpečuje spisovou a archivní službu
Rozsah činnosti kanceláře starosty:
- připravuje a kompletuje materiály pro jednání RM a ZM,
- připravuje a organizuje oficiální jednání starosty a místostarostů města,
- vede pracovní kalendář funkcionářů města,
- zajišťuje přeshraniční spolupráci s regiony a městy států EU s důrazem na partnerská města,
- plní povinnosti vyplývající ze zák.č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím,
- pořizuje zápisy a usnesení z jednání RM, ZM, schůzí s OV a dalších jednání dle požadavků vedení města,
- vede evidenci petic, stížností a podnětů, popř. jejich projednání a posouzení dalšího postupu,
- zabezpečuje komunikaci s předsedy osadních výborů,
- vede agendu personalistiky a mezd, včetně povinností dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků,
- spolupracuje se členy komisí RM a výborů ZM,
- poskytuje právní poradenství pro samosprávu a výkon státní správy,
Životní situace
Návody na řešení životních situací naleznete v sekci CHCI SI ZAŘÍDIT
Informace o výsledcích kontrol podle kontrolního řádu:
Informace o výsledcích kontrol úseku matriky za r. 2021 podle zák. č. 255/2012 Sb., kontrolní řád 
Informace o výsledcích kontrol úseku matriky za r. 2020 podle zák. č. 255/2012 Sb., kontrolní řád
Informace o výsledcích kontrol úseku matriky za r. 2019 podle zák. č. 255/2012 Sb., kontrolní řád
Informace o výsledcích kontrol úseku matriky za r. 2017 podle zák. č. 255/2012 Sb., kontrolní řád
Informace o výsledcích kontrol úseku matriky za r. 2016 podle zák. č. 255/2012 Sb., kontrolní řád
Informace o výsledcích kontrol úseku matriky za r. 2015 podle zák. č. 255/2012 Sb., kontrolní řád
Informace o výsledcích kontrol úseku matriky za r. 2014 podle zák. č. 255/2012 Sb., kontrolní řád

