Výběrové řízení - odbor dopravy - registr vozidel

Město Klatovy

zastoupené tajemníkem

vyhlašuje výběrové řízení na místo úředníka/úřednice odboru dopravy – referent registru vozidel

 

Pracovní náplň:

  • Komplexní posuzování technické způsobilosti silničních vozidel

 

Pracovní poměr na dobu neurčitou.

 

Platové zařazení:

  • Platová třída 9 v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb. a 222/2010 Sb., ve znění pozdějších předpisů.

 

Požadavky na odbornou způsobilost:

  • Středoškolské vzdělání nejlépe technického zaměření.
  • Řidičské oprávnění skupiny B.
  • Znalost práce na PC.
  • Trestní, občanská a morální bezúhonnost.
  • Organizační dovednosti, předpoklady pro týmovou práci.
  • Flexibilita a zodpovědnost, iniciativa a samostatnost při řešení úkolů.

 

K přihlášce se připojí tyto doklady:

  • Životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech.
  • Výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce.
  • Ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
  • Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení.

 

Předpokládané datum nástupu: dohodou, po ukončení výběrového řízení.

 

Písemné přihlášky doručte nejpozději do 31.12.2021 na adresu:

Město Klatovy

k rukám tajemníka Ing. Milana Jarošíka

nám. Míru 62, 339 01 Klatovy

 

Obálku označte „Výběrové řízení OD – registr vozidel“.

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu a v případě většího počtu přihlášených provést předběžný výběr vhodných uchazečů.

 

Klatovy 6.12.2021

Ing. Milan Jarošík, tajemník MěÚ