Obsah stránky
Výběrové řízení - vedoucí odboru životního prostředí
Submenu
Město Klatovy
zastoupené tajemníkem
vyhlašuje výběrové řízení podle zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, v platném znění,
na místo vedoucí(ho) Odboru životního prostředí Městského úřadu Klatovy
Popis pracovní pozice:
· Řízení činností a procesů odboru životního prostředí.
· Výkon státní správy na úseku životního prostředí, zejména ochrany přírody a krajiny, nakládání s odpady, ochrany ovzduší, vodního hospodářství, ochrany zemědělského a půdního fondu, myslivosti a rybářství, lesního hospodářství.
Zákonná kritéria pro jmenování vedoucího úředníka:
Vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba, která:
1) Splňuje předpoklady podle § 4 zák. 312/2002 Sb., v platném znění:
· Je státním občanem České republiky, popř. cizím státním občanem, který má v ČR trvalý pobyt a dosáhla věku 18 let.
· Je způsobilá k právním úkonům je bezúhonná.
· Ovládá jednací jazyk.
2) Splňuje předpoklady stanovené zvláštním zákonem č. 451/1991 Sb., v platném znění:
· Není evidována jako osoba uvedená v § 2 odst. 1 zákona č. 451/1991 Sb., v platném znění, kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích ČSFR, ČR a SR.
· Skutečnosti uvedené v § 2 odst. 1 písm. a) a b) tohoto zákona dokládá občan osvědčením vydaným Ministerstvem vnitra ČR, skutečnosti uvedené v § 2 odst. 1 písm. d) až h) čestným prohlášením.
Požadavky zaměstnavatele:
· Vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu se zaměřením zejména na oblast životního prostředí nebo veřejnou správu.
· Znalost příslušné legislativy, zásad a organizace veřejné správy.
· Manažerské a komunikační schopnosti, umění jednat s lidmi.
· Umění kultivovaného písemného vyjadřování a dobrá schopnost formulování rozličných témat.
· Schopnost rychlé orientace v nové problematice.
· Časová flexibilita a vysoké pracovní nasazení.
· Organizační a rozhodovací schopnosti.
· Samostatnost, spolehlivost, pečlivost, seriózní vystupování.
· Řidičské oprávnění skupiny B.
· Výhodou praxe na místě vedoucího zaměstnance.
· Výhodou zvláštní odborná způsobilost pro výkon příslušných správních činností.
Platová třída odpovídající druhu práce: 12
Platové podmínky se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, v platném znění, a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění.
Co Vám můžeme nabídnout:
- po zapracování motivující osobní příplatek, možnost odměn
- 25 dnů dovolené
- osobnostní růst a rozvoj
- možnost dalšího prohlubování vzdělání, odborný profesní růst
- stravné
- zajímavou a nestereotypní práci
- zázemí a příjemné prostředí
- nástup možný dle domluvy
Přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti:
· Jméno, příjmení a titul.
· Datum a místo narození.
· Státní příslušnost.
· Místo trvalého pobytu.
· Číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana.
· Datum a podpis.
K přihlášce se připojí tyto doklady:
· životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech,
· výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
· ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
· osvědčení Ministerstva vnitra ČR a čestné prohlášení ve smyslu § 2 odst. 1 zákona č. 451/1991 Sb., v platném znění. Lustrační osvědčení ani čestné prohlášení nepředkládá uchazeč narozený po 1.12.1971,
· souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení.
Lhůta pro doručení přihlášky: do 5.8.2022, obálku označte heslem „Výběrové řízení - vedoucí OŽP - neotvírat".
Předpokládané datum nástupu: dohodou, po ukončení výběrového řízení.
Přihlášky zasílejte na adresu:
Město Klatovy, K rukám tajemníka Ing. Milana Jarošíka
nám. Míru 62, 33901 Klatovy.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Klatovy 28.6.2022
Milan Jarošík, tajemník MěÚ