Obsah stránky
Výběrové řízení - referent odboru vnitřních věcí MěÚ v Klatovech
Submenu
Město Klatovy
zastoupené tajemníkem
vyhlašuje výběrové řízení
na místo referenta odboru vnitřních věcí – administrativa v přestupkové agendě
Pracovní náplň:
· Příprava řešení přestupků zejména na úseku občanského soužití, veřejného pořádku a majetku, administrativní úkony a práce spojené s přestupkovou agendou.
Platové zařazení:
- Platová třída 8 v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb. a 222/2010 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
Požadavky na odbornou způsobilost:
- Středoškolské vzdělání s maturitou.
- Praxe ve veřejné správě vítána.
- Trestní, občanská a morální bezúhonnost.
- Flexibilita a zodpovědnost, iniciativa a samostatnost při řešení úkolů.
- Znalost práce na PC.
- Schopnost psaní textu z diktátu
K přihlášce se připojí tyto doklady:
- Životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech.
- Výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce.
- Ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
- Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení.
Předpokládané datum nástupu: dohodou, po ukončení výběrového řízení.
Písemné přihlášky doručte nejpozději do 31.10.2023 na adresu:
Město Klatovy
k rukám tajemníka Mgr. Michaela Nového
nám. Míru 62, 339 01 Klatovy
Obálku označte „Výběrové řízení – OVV“.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu a v případě většího počtu přihlášených provést předběžný výběr vhodných uchazečů.
Klatovy 11.10.2023
Mgr. Michael Nový,
tajemník MěÚ