Výběrové řízení - referent odboru vnitřních věcí MěÚ v Klatovech

Město Klatovy

zastoupené tajemníkem

vyhlašuje výběrové řízení

na místo referenta odboru vnitřních věcí – administrativa v přestupkové agendě

 

Pracovní náplň:

·         Příprava řešení přestupků zejména na úseku občanského soužití, veřejného pořádku a majetku, administrativní úkony a práce spojené s přestupkovou agendou.

 

Platové zařazení:

  • Platová třída 8 v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb. a 222/2010 Sb., ve znění pozdějších předpisů.

 

Požadavky na odbornou způsobilost:

  • Středoškolské vzdělání s maturitou.
  • Praxe ve veřejné správě vítána.
  • Trestní, občanská a morální bezúhonnost.
  • Flexibilita a zodpovědnost, iniciativa a samostatnost při řešení úkolů.
  • Znalost práce na PC.
  • Schopnost psaní textu z diktátu

 

K přihlášce se připojí tyto doklady:

  • Životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech.
  • Výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce.
  • Ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
  • Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení.

 

Předpokládané datum nástupu: dohodou, po ukončení výběrového řízení.

 

Písemné přihlášky doručte nejpozději do 31.10.2023 na adresu:

Město Klatovy

k rukám tajemníka Mgr. Michaela Nového

nám. Míru 62, 339 01 Klatovy

 Obálku označte „Výběrové řízení – OVV“.

 Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu a v případě většího počtu přihlášených provést předběžný výběr vhodných uchazečů.

 Klatovy 11.10.2023

  

Mgr. Michael Nový,

tajemník MěÚ