Výběrové řízení na na místo úředníka (úřednice) finančního odboru

Město Klatovy

zastoupené tajemníkem

vyhlašuje výběrové řízení na místo úředníka (úřednice) finančního odboru

 

Pracovní náplň:

  • Správa místních poplatků.

 

Pracovní poměr na dobu určitou (zástup za MD, RD).

 

Platové zařazení:

  • Platová třída 10 v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb. a 222/2010 Sb., ve znění pozdějších předpisů.

 

Požadavky na odbornou způsobilost:

  • Vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání nejlépe ekonomického, technického zaměření nebo veřejná správa.
  • Praxe v oboru vítána.
  • Trestní, občanská a morální bezúhonnost.
  • Organizační dovednosti, předpoklady pro týmovou práci.
  • Flexibilita a zodpovědnost, iniciativa a samostatnost při řešení úkolů.
  • Znalost práce na PC.
  • Řidičské oprávnění skupiny B.

 

K přihlášce se připojí tyto doklady:

  • Životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech.
  • Výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce.
  • Ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
  • Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení.

 

Předpokládané datum nástupu: dohodou, po ukončení výběrového řízení.

 

Písemné přihlášky odešlete nejpozději do 22.3.2024 na adresu:

Město Klatovy

k rukám tajemníka Mgr. Michaela Nového

nám. Míru 62

339 01 Klatovy

 

Obálku označte „Výběrové řízení FO“.

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu a v případě většího počtu přihlášených provést předběžný výběr vhodných uchazečů.

 

Klatovy 12.3.2024                                                                

 

Mgr. Michael Nový, tajemník MěÚ