Obsah stránky
Výběrové řízení na na místo úředníka (úřednice) finančního odboru
Submenu
Město Klatovy
zastoupené tajemníkem
vyhlašuje výběrové řízení na místo úředníka (úřednice) finančního odboru
Pracovní náplň:
- Správa místních poplatků.
Pracovní poměr na dobu určitou (zástup za MD, RD).
Platové zařazení:
- Platová třída 10 v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb. a 222/2010 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
Požadavky na odbornou způsobilost:
- Vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání nejlépe ekonomického, technického zaměření nebo veřejná správa.
- Praxe v oboru vítána.
- Trestní, občanská a morální bezúhonnost.
- Organizační dovednosti, předpoklady pro týmovou práci.
- Flexibilita a zodpovědnost, iniciativa a samostatnost při řešení úkolů.
- Znalost práce na PC.
- Řidičské oprávnění skupiny B.
K přihlášce se připojí tyto doklady:
- Životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech.
- Výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce.
- Ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
- Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení.
Předpokládané datum nástupu: dohodou, po ukončení výběrového řízení.
Písemné přihlášky odešlete nejpozději do 22.3.2024 na adresu:
Město Klatovy
k rukám tajemníka Mgr. Michaela Nového
nám. Míru 62
339 01 Klatovy
Obálku označte „Výběrové řízení FO“.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu a v případě většího počtu přihlášených provést předběžný výběr vhodných uchazečů.
Klatovy 12.3.2024
Mgr. Michael Nový, tajemník MěÚ