Výběrové řízení na místo referent/referentka Finančního odboru Městského úřadu Klatovy

OZNÁMENÍ

o vyhlášení výběrového řízení

 

Tajemnice MěÚ Klatovy vyhlašuje v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů výběrové řízení na místo úředníka/úřednice na dobu určitou, zástup za MD (RD) do 4/2027:

 

 

referent/referentka Finančního odboru Městského úřadu Klatovy

 

 

Pracovní náplň:

  • správa místních poplatků.

 

Platové zařazení:

  • platová třída 10 v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb. a 222/2010 Sb., ve znění pozdějších předpisů.

 

Požadavky na kvalifikaci:

·         vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání nejlépe ekonomického, technického zaměření nebo veřejná správa;

·         praxe v oboru vítána;

·         trestní, občanská a morální bezúhonnost;

·         organizační dovednosti, předpoklady pro týmovou práci;

·         flexibilita a zodpovědnost, iniciativa a samostatnost při řešení úkolů;

·         znalost práce na PC;

 

Přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti:

·         jméno, příjmení a titul

·         datum a místo narození

·         státní příslušnost

·         místo trvalého pobytu

·         číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana

·         datum a podpis

K přihlášce se připojí tyto doklady:

  • životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a  odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností;
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem); v obou případech lze tyto doklady pro potřeby výběrového řízení nahradit čestným prohlášením
    o bezúhonnosti;
  • kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání uchazeče;
  • další doklady, které se týkají odborné způsobilosti uchazeče;
  • souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení

 

 

 

 

 

 

Předpokládané datum nástupu: dohodou, po ukončení výběrového řízení

Lhůta pro doručení přihlášky: 28.11.2025

Obálku označte heslem „Výběrové řízení FO - neotvírat"

 

Přihlášku s požadovanými doklady zašlete na adresu:

Městský úřad Klatovy

kancelář tajemnice úřadu

nám. Míru 62, 339 01 Klatovy

 

 Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

  

Klatovy 03.11.2025

  

Bc. Dana Blatná

tajemnice MěÚ Klatovy