Obsah stránky
Výběrové řízení na místo úředníka/úřednice úseku podatelny a ohlašovny Městského úřadu v Klatovech
Město Klatovy
zastoupené tajemníkem
vyhlašuje výběrové řízení na místo úředníka/úřednice úseku podatelny a ohlašovny
Městského úřadu v Klatovech
Pracovní náplň:
· Zajišťování chodu podatelny a ohlašovny, zajišťování spisové a archivní služby, organizačně-technické zabezpečení voleb.
Platové zařazení:
- Platová třída 8 v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb. a 222/2010 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
Požadavky:
- Ukončené středoškolské vzdělání s maturitou.
· Trestní, občanská a morální bezúhonnost.
· Flexibilita, zodpovědnost, iniciativa a samostatnost při řešení úkolů.
K přihlášce se připojí tyto doklady:
- Životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech.
- Výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce.
- Ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
- Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení.
Předpokládané datum nástupu: dohodou, po ukončení výběrového řízení.
Písemné přihlášky doručte nejpozději do 19.8.2024 na adresu:
Město Klatovy
nám. Míru 62
339 01 Klatovy
k rukám tajemníka Mgr. Michael Nový
Obálku označte „Výběrové řízení OVV-podatelna“.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu a v případě většího počtu přihlášených provést předběžný výběr vhodných uchazečů.
Klatovy 31.7.2024
Mgr. Michael Nový, tajemník MěÚ